Naar inhoud

Klantgericht leiderschap: de lessen uit exotische omgevingen

Het digitale tijdperk staat gelijk aan ‘The Age of the Customer’. Succesvolle marketeers spelen op deze ontwikkeling in door productgericht denken om te zetten naar klantgericht denken. Maar hoe creëer je als manager een omgeving waarin klantgericht denken en werken mogelijk is? Wat kan jij doen om een goede klantbeleving te stimuleren en te faciliteren? Welke rol heeft leiderschap op de weg naar een betere klantbeleving?

Klantgericht leiderschap

Deze vragen worden verkend op donderdag 29 juni 2017 tijdens de vijfde sessie van het kennisplatform CX Circle: 'Klantgericht leiderschap'. Het programma staat volledig in het teken van klantgericht leiderschap. Leiderschap vanuit de top, leiderschap vanuit het vloer, leiderschap vanuit jouw persoon. Want we zijn het er allemaal over eens dat leiderschap nodig is om de transformatie naar echte klantgerichtheid te maken.

Klantgerichte ondernemingen

Het programma bestaat die dag uit twee delen. Voor het diner worden drie cases gepresenteerd van bedrijven die bijzonder klantgericht zijn. Hun boardmembers komen vertellen wat hun visie op klantgericht leiderschap is en hoe zij zelf elke dag werken aan betere klantbeleving. De sprekers zijn Bas van der Veldt, CEO van AFAS Software, Roel Welsing, CEO van Apenheul, en Martje Statema, COO van The Office Operators.

Exotische inspiratiebronnen

Na het diner wordt gezocht naar leiderschapslessen uit exotische omgevingen, met onder andere een kijkje in de muziekwereld en de militaire wereld. Commandant Egon Hoppe van de Koninklijke Marechaussee komt zijn lessen delen. Want ook bij dit onderdeel van het Nederlandse leger zijn ze met gastvrijheid en klantgerichtheid bezig. Het muziekgerelateerde onderwerp is nog een verrassing. Als afsluiter komt Morgan Thomas, leiderschapsexpert uit Zuid-Afrika, aan het woord.

De sessie ‘Klantgericht leiderschap’ vindt op donderdag 29 juni 2017 plaats bij AFAS Software. Belangstellenden worden van harte uitgenodigd hun CEO mee te nemen. Inschrijven voor dit event kan op de website van CX Circle. CustomerTalk mag onder haar lezers 10 toegangskaarten verloten. Belangstelling? Stuur dan een e-mail naar redactie@customertalk.nl.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie