Naar inhoud

Korte marketing- en communicatietrainingen in de zomermaanden

In de wereld waar verandering de enige constante factor is, is voortdurende scholing een noodzakelijkheid geworden. De digitalisering en mobilisering van de samenleving zorgen voor een overvloed aan gegevens die maar moeizaam in een duidelijk perspectief gezet kunnen worden. Marketing- en communicatieprofessionals zien in hun vakgebieden bovenal een duidelijke ommekeer. De focus ligt niet langer op het product of een dienst, maar op de klant. Het volgen van heldere opleidingen kan dan een handvat bieden. Maar waarom worden al die cursussen gegeven als jij net worstelt met een keiharde deadline?

Summerschool

Opleidingsinstituut IDMK start daarom in juli en augustus met een gevarieerd aanbod van trainingen en webshops. Juist in een periode dat de werkdruk net even wat lager ligt en de deadlines minder hard zijn. De ideale maanden derhalve voor verdere verdieping in een interessant en inspirerend onderwerp. Summerschool 2015 bestaat uit diverse 1- en 2-daagse trainingen of workshops van een halve dag. Onderwerpen die onder de aandacht worden gebracht zijn ondere andere Big Data, Customer Journey Mapping, Social Media en Storytelling.

Direct toepasbaar

In de zomer is voor het voor veel mensen doorgaans iets rustiger op hun werk of lopen er minder projecten”, zegt Ment Kuiper, hoofddocent van IDMK. “De ideale periode dus eigenlijk om jezelf weer eens te laten inspireren of concreet aan de slag te gaan met een onderwerp dat sowieso al op jouw wensenlijstje stond. Met de trainingen en workshops uit het Summerschool-programma kan dat heel goed. In een dag krijg je snel praktische handvatten om direct te gebruiken in jouw dagelijkse werk, handreikingen die je de volgende dag direct kunt toepassen.”

Cursusaanbod

De trainingen en workshops worden gegeven op de trainingslocatie in Leusden, maar kunnen desgewenst ook op locatie plaatsvinden. Het aanbod van de Summerschool 2015 bestaat uit:

  • De workshop Facebook-marketing, waarbij je leert Facebook zakelijk in te zetten om jouw marketingdoelstellingen te behalen;

  • De workshop LinkedIn-marketing, die jou de mogelijkheden laat benutten van LinkedIn en jouw zakelijk succes vergroot;

  • De workshop Twitter-marketing, die het zakelijke gebruik van Twitter in kaart brengt en jou leert welke mogelijkheden dit kanaal biedt;

  • De workshop Pinterest, die jou zelf actief aan de slag laat gaan met de met de vele visuele mogelijkheden van Pinterest en leert deze zakelijk te benutten;

  • De 2-daagse training Customer Journey Mapping & Experience, die de klantreis van jouw klant in kaart brengt en jou aan de slag laat gaan met het verbeteren van de customer experience;

  • De 1-daagse training Big Data Marketing, die jou leert als marketeer te beslissen welke data belangrijk zijn en hoe je die verzamelt, vastlegt, bewerkt en vertaalt;

  • De 1-daagse training Van Storytelling naar Storyselling, die je in een dag de basis leert voor succesvolle succesvolle storyfinding, storytelling en storyselling.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie