Naar inhoud

KPN doet drie narrowcasting overnames

KPN heeft in een keer drie narrowcastingbedrijven overgenomen. Het gaat om Eye-Display, NN Solutions en Qbix. Met de overnames wil KPN zijn positie op de narrowcasting en \'instore marketing\'-markt verstevigen.

Narrowcasting

De overname van de drie bedrijven past in de ambitie van KPN om marktleider op het gebied van narrowcasting te worden en de volledige ICT-keten te leveren, integreren én beheren: van bedrijfsapplicaties tot en met de onderliggende communicatie-infrastructuur', aldus Henjo Groenewegen, directeur Zakelijke markt van KPN.

Volgens KPN kan het bedrijf nu een totaaloplossing bieden bestaande uit de benodigde communicatie-infrastructuur, randapparatuur, content management, installatie en integraal beheer. KPN kan in samenwerking met partners tevens contentcreatie en contentexploitatie voor zijn rekening nemen.
Volgens Marcel van Galen, directeur van Qbix kan de kracht en ambitie van KPN de markt voor narrowcasting een substantiële versnelling geven.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie