Naar inhoud

KPN en Content Guru kiezen voor voortzetting samenwerking

KPN en Content Guru hebben een nieuwe vijfjarige overeenkomst getekend voor het leveren van storm Cloud Contact Center in de Benelux. Sinds 2012 beheert en levert de telecomprovider al diensten via het storm-platform in België, Nederland en Luxemburg. Ruim 100 klanten profiteren al van het huidige partnership en maken gebruik van de diensten via het storm-platform, waaronder MoneYou, Stadsbank Oost-Nederland, Fleurop, Chubb, Sodexo en Pricewise.

Multichannel-contactcenters

Content Guru levert oplossingen voor multichannel-contactcenters en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de cloud. Een uiterst schaalbaar platform waarmee organisaties op elk gewenst moment van de dag, via welk apparaat dan ook optimaal bereikbaar zijn. Met de contractvernieuwing bouwen de bedrijven voort op het bestaande cloud-contactcenter-portefeuille en worden in de toekomst nieuwe toepassingen geïntroduceerd, zoals geavanceerde integratie van WFM (personeelsplanning), aanvullende WebRTC-oplossingen en artificial intelligence.

Snel bewegende klantenkring

“De Benelux is tot nu toe een geweldige markt voor ons, want er is een grote vraag naar cloud-diensten”, aldus Sean Taylor, CEO van Content Guru. “KPN's focus op innovatie om bij te dragen aan zijn snel bewegende klantenkring past goed bij onze organisatie. Ik kijk er echt naar uit om door te gaan op ons gezamenlijk succes in deze markt.”

Nieuwe technologieën leveren

“Het waren zeer succesvolle eerste vijf jaren”, vertelt Michael van den Brink, country manager van Content Guru Benelux. “De relatie stelt ons in staat om samen te werken om snel nieuwe technologieën en mogelijkheden te leveren die klanten nodig hebben. Deze snelheid van inzet in combinatie met de rijke functionaliteiten en schaalbaarheid van het platform geeft ons een uitstekende positie in de markt. We zijn zeer enthousiast over deze nauwe samenwerking.”

Toekomstbestendig platform

“Onze werkrelatie loopt al geruime tijd en is bijzonder vruchtbaar”, stelt Alphons Evers, director data & analytics bij KPN. “De storm-diensten en deze samenwerking zijn een uitstekende aanvulling op ons dienstenaanbod voor de contactcentermarkt. Content Guru biedt onze klanten een toekomstbestendig platform met een scala aan aanvullende diensten die naar eigen inzicht kunnen worden geïmplementeerd. Wij kunnen onze klanten met de storm-diensten een flexibel licentiemodel en de schaalvoordelen van een betrouwbaar cloud-platform bieden.”

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie