Naar inhoud

Manhattan Associates benoemd tot OMS-leider door Forrester

Het ordermanagementsysteem van Manhattan Associates is uitgeroepen tot een leider in ‘The Forrester Wave: Order Management Systems (OMS) Q3 2018’, een rapport van het gerenommeerde onderzoeksinstituut Forrester Research. Het voor geavanceerde omnichannel-omgevingen ontwikkelde systeem behaalde de hoogste score in de categorie strategie, met de hoogst haalbare scores op de criteria productvisie en innovation roadmap. De analisten van Forrester beoordeelden de cloud native-oplossing ook met de hoogste scores op de criteria orderchannel-mogelijkheden, store fulfilment, orderorkestratie en contactcentermogelijkheden.

Ordermanagementsysteem

Forrester beoordeelde de ordermanagementproducten op 40 criteria. Manhattan’s OMS behaalde de hoogst mogelijke scores in 23 van deze categorieën. In het rapport wordt ook het sterke aanbod aan mogelijkheden op het gebied van store fulfilment benoemd, waaronder endless aisle, BOPIS en ship-from-store. “Een goede match voor bedrijven die op zoek zijn naar een cloud-gebaseerde oplossing van enterpriseklasse, met robuuste features en functionaliteit die voor complexe maar veelvoorkomende omnichannel-scenario’s zijn gebouwd”, aldus de analisten van Forrester over het systeem.

Succesvol omnichannel

“We zijn vereerd om tot een leider in de Forrester OMS Wave te zijn benoemd. Deze plaatsing vormt een bevestiging van de succesvolle samenwerking en innovatie die we samen met onze klanten hebben gerealiseerd, sommige van de meest succesvolle omnichannel-bedrijven ter wereld”, aldus Brian Kinsella, senior vice president product management bij Manhattan Associates. “Onze OMS-klanten ontvangen onmiddellijk toegang tot deze verbeteringen, zonder zich zorgen te hoeven maken over een upgrade, en zijn volledig flexibel om de oplossing met hun bedrijfseigen innovaties uit te breiden.”

Klantbeloften realiseren

Het ordermanagementsysteem maakt deel uit van het Manhattan ActiveTM Omni-platform, een technologisch geavanceerde omnichannel-commerce-oplossing. Dit platform is gebouwd voor de cloud en levert niet alleen een ordermanagementoplossing, maar omvat ook de nieuwe generatie point-of-sale, intuïtief store fulfilment, omnichannel-promoties en een op retail gericht systeem voor customer relationship management met casemanagement en native social-integratie zodat retailers hun klantbeloften daadwerkelijk kunnen realiseren.

Het onderhavige Forrester-rapport kun je downloaden op website van Manhattan Associates.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie