Naar inhoud

Marketingprofessionals delen hun kennis op CustomerTalk

We schrijven de laatste donderdag van juni 2017 en CustomerTalk voegt een nieuwe dimensie toe aan haar netwerk. Op Landgoed Leusderend in Leusden hebben zich in de vroege avond ruim 20 marketingprofessionals met uiteenlopende specialismen verzameld. Zij laten zich graag informeren over de mogelijkheid tot bloggen op onze platforms. Niet alleen maken zij die dag kennis met de medewerkers van de community over klantgericht ondernemen en innovaties in marketing, sales en service, ook krijgen ze actuele tips en trucs over het schrijven voor het wereldwijde web. Al laten zij zich natuurlijk niets wijs maken.

De klant centraal

Voor ons staat de klant centraal. We noemen ons tenslotte niet voor niets al jaren CustomerTalk. Het gaat niet meer alleen om marketing, service, communicatie of ICT. Alles wordt met elkaar verbonden om zo goed mogelijk klantgericht te werken. Dat maakt het takenpakket van iedereen, binnen welke onderneming of instelling dan ook, best gecompliceerder. Van directeur tot gastvrouw, en van productiemedewerker tot controller. Daarom bieden wij jou continu een uiteenlopend aanbod aan nieuwsfeiten, opinies, achtergrondverhalen, boekreviews, interviews en onderzoeksresultaten. Want in een samenleving waar verandering de enige constante factor is, is kennisconsumptie verplicht.

Uiteenlopende specialismen

Gelukkig hebben wij niet de arrogantie te denken dat we de wijsheid in pacht hebben. Daarom laten wij ook graag anderen aan het woord om hun ervaringen, meningen en opvattingen met jullie te delen. Want klantgerichtheid bevat een bonte verzameling specialismen, uiteenlopend van content tot data-analyse, van klantervaring tot marketingautomatisering, en van leiderschap tot organisatiecultuur. Voor de experts op die uiteenlopende vakgebieden mag, of misschien wel moet, CustomerTalk een podium zijn.

Relevante kennis delen

Daarom zijn wij actief op zoek gegaan naar gastbloggers en -vloggers. Specialisten en professionals die hun kennis met jou willen delen. Tijdens een informele bijeenkomst op die donderdagavond in juni hebben zij niet alleen kennisgemaakt met de mensen achter het kennisnetwerk, onder leiding van de ervaren dialoogtrainer Wim van der Mark heeft ook een interactieve discussie plaatsgevonden over de eigenschappen van een goed blog. Een boeiend gesprek over sterke woorden, goede titels, contentcuratie en glashelder taalgebruik. Met een aangenaam hapje van een cateraar die van eten een beleving maakt.

Nieuwe bloggers en vloggers

De resultaten van onze actieve zoektocht naar gastbloggers en -vloggers heb je de afgelopen weken wellicht al ontdekt op onze blogs CustomerTalk en Bijgespijkerd. De komende weken verwelkomen we echter nog veel meer nieuwe auteurs op onze online kanalen. Die voor jou marketingboeken recenseren, verslag doen van evenementen, de waarde van onderzoeken weergeven of gewoon hun mening op een eigen wijze presenteren. Met die nieuwe bloggers en vloggers willen wij de kwaliteit van onze artikelen verder verhogen. Want content delen, is content vermenigvuldigen.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie