Naar inhoud

Media Markt laat testteam van klanten nieuwe producten beoordelen

In de strijd om een goede klantrelatie worden consumenten tegenwoordig overladen met verzoeken om merken en bedrijven te beoordelen. En telkens met die ene vraag als prominent onderdeel: “Zou jij ons aanbevelen bij familie en vrienden?” Want alles voor een goede net promoter score (NPS). Maar door de overdaad worden de verzoeken al snel smeekbedes. Tijd derhalve om klanten anders te triggeren. Media Markt doet dat door enthousiaste klanten de nieuwste producten te laten testen en reviewen.

Passie voor elektronica

Iedereen die gek is op elektronica en iets wil doen met deze passie, kan zich vanaf vandaag opgeven voor een nieuw op te zetten testteam van Media Markt. Van fotofanaten tot gadgetfreaks, en van keukenprinsessen tot gameliefhebbers. De elektronicaketen start hiervoor een wervingscampagne onder zijn klanten. Dit testteam test en recenseert de nieuwste elektronicaproducten en helpt met vlogs andere klanten in het maken van de juiste productkeuze.

Live vanaf CES 2017

Elektronica- en vooral gameliefhebber Joery Mooijman bijt deze week als eerste lid van het testteam het spits af tijdens de Consumer Electronics Show 2017, beter bekend als CES 2017, in Las Vegas. Via zijn vlogs is ’s werelds grootste consumentenelektronicaevenement live te volgen geweest en hebben klanten van de elektronicaketen een eerste indruk gekregen van de nieuwste producten en trends voor 2017.

Wervingscampagne en introductie Joery Mooijman

Gebruiker is beste adviseur

“Of het nu gaat om keukenapparatuur of de nieuwste smartphone, er is geen betere reviewer dan de gebruiker ervan”, zegt Dennis Hooijmans, COO bij Media Markt Nederland. “Het testteam zien we daarom als extra service voor onze klanten, waarmee we ze helpen een product te kiezen dat echt bij ze past.”

Online audities doen

Vanaf vandaag kunnen klanten van de keten online auditeren. Van de deelnemers worden er 50 geselecteerd die eind februari langs mogen komen voor een workshopronde op het hoofdkantoor van Media Markt in Rotterdam. Daarvan blijft er een selectie over die deel uitmaakt van het testteam. Vanuit de organisatie krijgen zij professionele begeleiding en worden ze getraind door ervaren vloggers.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie