Naar inhoud

Microsoft voegt Foursquare toe aan sociale sidebar Bing

Softwareleverancier Microsoft lanceert Foursquare voor de sociale sidebar in de zoekmachine Bing. Naast tips en voorkeuren van vrienden, experts en enthousiastelingen uit sociale media als Facebook en Twitter moeten zoekresultaten nu ook aangevuld worden met lokale aanbiedingen en tips op basis van de activiteit van vrienden in het sociale netwerk Foursquare.

Softwareleverancier Microsoft lanceerde afgelopen jaar de sociale sidebar aan de zoekmachine Bing, waarin voorkeuren en tips van vrienden, experts en enthousiastelingen verschijnen. Nu is daar de informatie voortkomend uit het sociale, lokale netwerk Foursquare aan toegevoegd. 

In het sociale netwerk Foursquare kunnen per locatie, bijvoorbeeld voor een restaurant of een winkel, tips worden gegeven. Bijvoorbeeld over het eten dat wordt geserveerd of over de dienstverlening. Deze opmerkingen worden beschikbaar gemaakt als een consument zoekt naar deze locatie in de zoekmachine Bing. Amerikaanse internetters zullen als eerste gebruik moeten kunnen maken van de aanvullende informatie.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie