Naar inhoud

Mobiele klantenservice verder uitgebreid bij wehkamp

Deze week heeft wehkamp een vernieuwde mobiele applicatie gelanceerd. Met de app is niet alleen het shoppen toegankelijker gemaakt, maar zijn ook de interactiemogelijkheden voor de klant verder uitgebreid. Met de applicatie wordt voorzien in de behoefte van klanten om overal en altijd controle te hebben over hun bestelling en snel in contact te komen met de klantenservice. Belangrijkste vernieuwing is de introductie van de zogenaamde w-app, een in-app messaging oplossing. Dit zorgt voor een verdere uitbreiding van de mobiele klantenservice.

Mobiele klantenservice

Met de vernieuwde applicatie wordt de klant in de gelegenheid gesteld om tussen 08.00 en 23.00 uur 7 dagen per week, 365 dagen per jaar kosteloos direct contact te hebben met de klantenservice van de lifestyle-webwinkel. De shopping-app is gratis te downloaden via de Apple App Store of de Google Play Store.

Integratie shoppen en service

Naast de nieuwe contactmogelijkheid via w-app, biedt de applicatie onder andere de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen en te volgen, een retour door te geven, het bezorgmoment te wijzigen en een review te schrijven. Shoppen en service zijn met de vernieuwde app nog meer met elkaar geïntegreerd.

Complete winkelervaring

Momenteel bezoekt meer dan de helft van de klanten de lifestyle-webwinkel via tablet of smartphone. “Vandaag de dag willen klanten overal en altijd kunnen winkelen”, aldus Maaike Vrenken, manager customer service bij wehkamp. “Daarmee wordt ons doel om een aangename en complete winkelervaring te bieden steeds belangrijker, van het moment dat de klant onze winkel bezoekt totdat hij of zij de bestelling in huis heeft. En zelfs erna.”

Laagdrempelig contact

Als de klant tijdens dit proces contact met ons wil opnemen voor advies of vragen, dan moet de drempel zo laag mogelijk zijn”, zegt Vrenken. “Naast telefonisch contact en de contactmogelijkheden via Facebook en Twitter, wordt met de lancering van de w-app het contact met de klantenservice nog eenvoudiger.”

Meer informatie over de vernieuwde applicatie vind je op de website van wehkamp.

 

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie