Naar inhoud

Nieuw loyaliteitsprogramma redcoon.nl moet cross-sell bevorderen

Webshop redcoon.nl lanceert een nieuw loyaliteitsprogramma genaamd ‘VriendenVan’, waarbij consumenten kortingspercentages sparen als ze producten kopen bij partnerwebwinkels. De gespaarde korting kan alleen besteed worden bij Redcoon. Partnersites moeten kunnen profiteren van converterend bezoek van Redcoon. Het adviesbureau TDR Company heeft het concept geïmplementeerd bij de webshop.

Webshop redcoon.nl zoekt naar nieuwe manieren om klanten te binden en heeft daarom het loyaliteitsprogramma ‘VriendenVan’ gelanceerd. Door het programma kunnen klanten korting sparen door te shoppen bij partnerwebshops. Op die manier moeten de partnerwebshops meer bezoekers ontvangen en verkopen realiseren. Klanten sparen kooptegoed bij redcoon, waarmee hele producten kunnen worden afgerekend.

Het ‘VriendenVan’-loyaliteitsprogramma is ontwikkeld door adviesbureau TDR Company en moet cross-selling kansen bij online retailers bevorderen. “Retailers zoeken steeds vaker naar mogelijkheden om samen op te trekken”, aldus Lucien Swaab, ceo bij TDR Company. Het adviesbureau faciliteert het programma, waardoor de webshops zich niet hoeven bezig te houden met de processen en kunnen blijven focussen op hun eigen bezoek en conversie.

Consumenten die sparen met het loyaliteitsprogramma kunnen ook familie, vrienden en kennissen uitnodigen om voor hen te sparen. Via een online saldo-overzicht kan gezien worden hoeveel geld ze hebben gespaard en wie daaraan heeft meegeholpen. Gebruikers krijgen bij aanmelding voor het programma vijf euro op hun saldo. Redcoon is de eerste webshop die met het programma start, andere webwinkels volgen later, aldus TDR Company.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie