Naar inhoud

Nieuw: webinars over klantgericht ondernemen op CustomerTalk

Vanaf dinsdag 17 november 2020 kun je wekelijks een flinke dosis inspiratie en inzichten verwachten, waarmee jij – nog – succesvoller klantgericht maar ook maatschappelijk impactvol kunt ondernemen. Samen met de coöperatie H3ROES organiseert CustomerTalk namelijk iedere dinsdag een webinar van 45 minuten. Tijdens die sessies word je getrakteerd op slimme tips en trucs, maak je kennis met boeiende best practices en kun je natuurlijk – vooraf, tijdens en na een webinar – jouw vragen stellen aan de presentatoren en gastsprekers. De content vind je later terug op CustomerTalk in de vorm van de registraties van de virtuele events om later nog eens terug te kijken, maar zeker ook in de vorm van artikelen en interviews met inspirerende professionals in het werkveld van marketing, sales en service.


Klantgericht ondernemen

“Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw krijgt continu nieuwe dimensies”, vertelt programmanager en H3ROES-voorzitter Rob Beltman. “Voorheen ging het vooral om het goed organiseren van de aansluiting tussen marketing, sales plus service en de verbetering van de dienstverlening. Tegenwoordig vragen we ons af hoe we klanten beter kunnen betrekken bij de ontwikkeling van producten en diensten, hoe we kunnen bouwen aan engagement in community’s van klanten.”

Maatschappelijk verantwoord

“Maar integraal klantgericht ondernemen vraagt ook in toenemende mate om een goed maatschappelijk kompas en het bewust inzetten op het maximaliseren van de sociale impact. Merken hebben – terecht – steeds vaker een mening, omdat merkactivatie en merkactivisme nu eenmaal in elkaars verlengde liggen. En zeg nu zelf, niemand gelooft meer in het oude paradigma van Milton Friedman dat de enige sociale verplichting van een organisatie het maximaliseren van haar winstgevendheid is.”

Inspirerende webinars

“In een tijd waar het wel uitdagend is om überhaupt te werken aan die winstgevendheid en aan een gezonde bedrijfsvoering, wordt ook de noodzaak om je aan te passen vergroot. Meer duurzame, solide en klantgerichte businessmodellen en verdiensjablonen moeten gerealiseerd worden met betrokken en vitale medewerkers. Dat vraagt de nodige inspiratie en het delen van alle inzichten die voorhanden zijn. Het is heel fijn dat we dat samen met een partner als CustomerTalk kunnen bieden.”

Tip: Zoek jij inspiratie en inzichten in klantgericht én maatschappelijk verantwoord ondernemen? Dan zijn de webinars ‘Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen’ wat voor jou!

  • Iedere dinsdag om 13.00 uur krijg je tijdens een webinar van drie kwartier slimme tips en trucs plus boeiende best practices voorgeschoteld.
  • Professionals in het werkveld van marketing, sales en service praten je bij over merkwaardige klantbeleving, gezonde bedrijfsvoering en maatschappelijke impact.
Registreer je hier voor een webinar

Inschrijven voor de webinars ‘Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen’ is geheel gratis. De reeks wordt verzorgd op basis van het principe ‘betaal naar waarde’. Vond je het niks, dan betaal je natuurlijk niets. Heb je veel waarde kunnen halen uit een sessie, dan mag je helemaal zelf bepalen wat je ervoor over hebt.

Foto’s: LinkedIn en Unsplash

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie