Naar inhoud

Nieuwe loyalty analytics toepassing van Oracle

Oracle heeft een nieuwe toepassing geïntroduceerd als onderdeel van de nieuwe versie van Business Intelligence Applications. De nieuwe versie 7.9.6 biedt meerdere verbeteringen en toevoegingen waaronder de nieuwe analysetoepassingen, Loyalty Analytics.

LoyaltyOracle Loyalty Analytics maakt het volgens de softwareleverancier mogelijk om waardevolle, trouwe klanten te herkennen en waarderen door hen meer end-to-end inzicht te bieden in loyalty-programma's. De toepassing meet eveneens het succes van dergelijke programma's en promoties. De module is standaard geïntegreerd met Oracle's Siebel Loyalty Management.

De rolgebaseerde dashboards van de applicatie maakt het mogelijk om voor marketing of partnermanagers een totaalbeeld te geven van lopende loyalty programma's via onder andere transactionele data, tier analyses, promotie analyses kanaalanalyses en lidmaatschapanalyses. Voorgedefinieerde dimensies maken het tevens mogelijk om te integreren met bijvoorbeeld Oracle Marketing Analytics.

 

De nieuwe versie van Oracle BI Applications is ook geïntegreerd met JD Edwards. Er is een directe koppeling tussen Oracle Financial Analytics en JD Edwards Enterprise One Financial Management/ Daarnaast zijn er standaard integraties met Oracle E-Business Suite, Peoplesoft Enterprise en Siebel CRM 8.0 en 8.1.1

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie