Naar inhoud

Nieuwe marktleider in technologie voor digitale marketing: Mapp Digital

Mapp Digital LLC is de nieuwe naam van één van ’s werelds grootste onafhankelijke technologiebedrijven gericht op digitale marketing. Het bedrijf is opgericht door en voor marketeers vanuit een samenvoeging van BlueHornet Networks en de tak van Teradata Corporation die zich bezighoudt met applicaties voor digitale marketing. Doel van de onderneming is klanten te begeleiden op de weg naar customer engagement.

Excelleren in messaging

Mapp’s awards winnende, klantgerichte dienstverlening, zorgt ervoor dat marketeers met hun messaging kunnen excelleren via e-mail, social, mobile push en webmarketing en tegelijkertijd kunnen profiteren van het onderliggende datamanagementplatform. “Wij helpen marketeers bij het bepalen en bereiken van relevante, meetbare doelstellingen. Wij doen dit met speciaal hiervoor ontwikkelde, design-gedreven technologie en met de support van ons wereldwijde team in-house specialisten,” aldus Michael Biwer, CEO van Mapp Digital.

Platform voor customer engagement

“We zijn al begonnen om onze technologie samen te voegen tot één gebruiksvriendelijk platform voor customer engagement dat onze B2B- en B2C-klanten in staat stelt hun klanten beter te leren kennen, vanaf het eerste contactmoment tot en met deelname in loyaltyprogramma’s”, aldus Biwer. “Ook gaan we nieuwe functionaliteit lanceren waar onze klanten om vragen, zoals predictive analytics en strategic reporting.”

Complexiteit verminderen

Terwijl de onderneming de meest geavanceerde technologie beoogt te gaan leveren, is complexiteit verminderen tevens een belangrijke missie. “Wij zijn erop gericht om doelgerichte state-of-the-art technologie te leveren via userinterfaces die ingewikkelde dingen eenvoudig maken”, zegt Thomas Goldstein, senior vicepresident strategie. “Wij hebben succes als onze klanten succes hebben en wanneer zij kunnen focussen op wat voor hen belangrijk is.”

Over de nieuwe onderneming

Mapp is door en voor marketeers ontwikkeld en biedt een breed scala aan gebruiksvriendelijke software en services waarbij de klant centraal staat, inclusief een geavanceerd datamanagementplatform, tools voor optimalisatie in e-mail, mobile, app, social, webmarketing, campagnemanagement en strategisch advies. Het bedrijf heeft hoofdkantoren in San Diego en München en onderzoek en ontwikkeling, verkoop en klantenservice in Londen, Parijs, Milaan, Madrid, Amsterdam, Eindhoven, Kopenhagen, Manilla, Tel Aviv, Krakau, San Francisco en Raleigh N.C. Onder de meer dan 3.000 klanten bevinden zich bedrijven als Bon Prix, Deutsche Telekom, KFC, Lloyds Banking Group, PepsiCo, Puma, Thomas Cook, TUIfly en Xerox.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie