Naar inhoud

Nominaties Service Excellence Professional van het Jaar 2020

Mellyora Adams van PGGM, Marnix Slot van Cendris en Laura Thijssen van Brabantia zijn de drie genomineerden voor de titel ‘Service Excellence Professional van het Jaar 2020’. Deze prijs wordt jaarlijks toegekend aan die professional op het gebied van klantgerichtheid en excellente dienstverlening die het beste strategische plan van dat jaar heeft gemaakt op het gebied van klantgerichte serviceverlening. Eerder mocht Berend-Jan Rietveld, werkzaam bij Schiphol, de bijbehorende award in ontvangst nemen.


Service Excellence Professional

De verkiezing van de ‘Service Excellence Professional van het Jaar’ is een initiatief van Beeckestijn Business School en Stichting Service Excellence. Uit meer dan 50 plannen in het werkveld van excellente service zijn drie proposities geselecteerd van een strategisch hoogwaardig niveau en met een duidelijke praktische en concrete uitvoerbaarheid. De prijs wordt dit jaar uitgereikt op woensdag 11 maart 2020 tijdens de ‘Service Excellence Clinic’ op Landgoed Leusderend in Leusden.

Drie genomineerden in 2020

De drie genomineerden voor de ‘Service Excellence Professional van het Jaar 2020’ zijn:

  • Mellyora Adams – Als feedbackmanager bij pensioenuitvoeringsorganisatie PGGM heeft zij onderzocht hoe het Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW) een excellente klantbediening voor werkgevers kan realiseren vanuit een integraal klantbeeld.
  • Marnix Slot – Als consultant heeft hij onderzocht hoe het contactcenter Cendris Customer Connect het mensgerichte DNA van de organisatie nadrukkelijker kan doorklinken in het effectiever boeien en binden van medewerkers.
  • Laura Thijssen – Als consumer service lead & online marketeer bij de producent van huishoudelijke producten Brabantia heeft zij onderzocht hoe de stem van de consument binnen de internationale servicestrategie van de organisatie een volwaardigere plek kan innemen.

Samenstelling van de jury

De drie genomineerden lichten hun plannen tijdens de clinic toe. De casussen worden beoordeeld door een jury, die dit jaar bestaat uit:

  • Hans Molenaar, directeur van Beeckestijn Business School;
  • Ruud Stassen, medeoprichter van Stichting Service Excellence;
  • Alexander de Vries, eigenaar van adviesbureau Hostmanship Group.

Tip: Wil jij de service in jouw organisatie naar een hoger niveau tillen? Dan is de opleiding Service Excellence wat voor jou!

  • Tijdens deze opleiding leer je een visie en een plan van aanpak te ontwikkelen waarmee de service verandert van een kostenpost in een inkomstenbron.
  • Je leert in 11 sessies hoe je het Service Excellence-model toe kunt passen en je maakt een businesscase voor excellente serviceverlening aan de klanten van jouw organisatie.

Lees meer over deze opleiding ►

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie