Naar inhoud

NS en KPN gaan narrowcasten in alle intercity's

Na een succesvolle test heeft de NS besloten alle intercity's te gaan uitrusten met televisies en draadloos internet. Reizigers in die intercity's worden getrakteerd op actuele reisinformatie, nieuws, entertainment en natuurlijk commerciële boodschappen om de kosten niet op het treinkaartje terecht te laten komen.

NS TV

Vanaf december moeten de eerste van meer dan 1200 treinstellen worden uitgerust  met beeldschermen en draadloos internet. Om het kostendekkend te houden, zoals een woordvoerder van de NS aan Nu.nl belooft, wordt onder meer reclame uitgezonden in de uitzendingen die partner KPN gaat verzorgen. Het telecombedrijf is al bezig met interactieve televisie en wil daarnaast de grootste speler in Nederland worden op het gebied van narrowcasting. KPN en NS kijken al langer samen naar de mogelijkheden voor narrowcasting, naast in de treinen ook ook via grote beeldschermen in de stationshallen.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie