Naar inhoud

NS zet in op marketing resource management met keuze voor Capital ID

Vervoersorganisatie NS wil op het gebied van marketinguitingen een consistente prestatie van het merk kunnen garanderen. Om dit te realiseren kiest het bedrijf voor de marketing resource management oplossing ID Manager van softwareleverancier Capital ID. Met dit platform moet de vervoersorganisatie zijn huisstijl en publicatie van communicatie-uitingen kunnen beheren.

De Nederlandse Spoorwegen willen hun communicatie-uitingen beter kunnen beheren. Dit gaat de vervoersorganisatie realiseren met de keuze voor de marketing resource management oplossing ID Manager van softwareleverancier Capital ID. Het mrm-platform wordt ingezet voor het beheer van de huisstijl en de publicatie van marketinguitingen.

Het openbaarvervoersbedrijf moet met het platform de mogelijkheid hebben om alle beschikbare marketing- en merkmaterialen op te slaan, te de delen en aan te passen. Ook moet het vervaardigen en het publiceren van diverse marketinguitingen worden geautomatiseerd. Door het automatiseren van deze marketingcommunicatieactiviteiten wil de NS efficiënter kunnen werken.

Momenteel is deze website in ontwikkeling. Heeft u een opmerking, laat het ons weten. Stuur een e-mail naar service@customertalk.nl
Sluit
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie