Naar inhoud

Nuon besteedt outbound campagnes uit aan Transcom

Energieonderneming Nuon gaat het uitvoeren van outbound campagnes uitbesteden aan klantcontactspeler Transcom. Het energiebedrijf heeft een mantelovereenkomst met de klantcontactspeler gesloten waarvan onder andere verschillende win-back activiteiten onderdeel van zijn. Het Nuon-team van 23 agents binnen Transcom heeft de eerste campagnes inmiddels afgerond.

De Nederlandse energieonderneming Nuon zocht een partij die de outbound campagnes van het energiebedrijf zou kunnen uitvoeren. Om bijvoorbeeld win-back activiteiten te kunnen uitbesteden werd gezocht naar een speler die de complexe energiemarkt en de producten van Nuon snapt en hierover op een persoonlijke en prettige manier kan communiceren met klanten.

Na een Europees aanbestedingstraject is uiteindelijk gekozen voor de klantcontactspeler Transcom. Er is een mantelovereenkomst van drie jaar gesloten en op dit moment bestaat het Nuon-team binnen Transcom uit 23 agents. Deze medewerkers hebben inmiddels de eerste campagnes afgerond.

Edgar Wesseling, team manager telemarketing en direct mail bij Nuon, vertelt: “Binnen de overeenkomst zijn korte lijnen waardoor we open en duidelijk kunnen communiceren en via dagelijks contact campagnes continu kunnen bijsturen.” 

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie