Naar inhoud

OBI4wan vergroot Europese voetprint met opening Berlijns kantoor

IT-dienstverlener OBI4wan breidt uit met de opening van een kantoor in Berlijn. Dit gebeurt ter ondersteuning van de Europese groei en een lokaal aanbod voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, de DACH-regio. Onlangs bundelde het bedrijf al de krachten met het Amsterdamse reputatie-analysebureau Buzzcapture. Een gezamenlijk internationaal aanbod van SaaS-oplossingen voor mediamonitoring en webcare helpt organisaties om meerwaarde te halen uit social media en reputatiemanagement.

Alles-in-één-oplossing voor webcare en monitoring

De efficiënte oplossing van OBI4wan en Buzzcapture voor mediamonitoring en online klantenservice wordt in de DACH-regio succesvol toegepast door organisaties als Arvato Bertelsmann, Geberit, Yellowbrick en de Bundeskanzleramt Österreich. “Organisaties zien steeds vaker de meerwaarde in van geïntegreerde tooling en advies voor datagedreven service, marketing en sales”, licht Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan toe. “De gehele DACH-regio is een belangrijk gebied voor ons en we zijn verheugd om onze toewijding daar en in de rest van Europa te versterken met een kantoor in Berlijn.”

Het regionale kantoor is wereldwijd het tweede kantoor voor OBI4wan, naast het hoofdkantoor in Zaandam. Country manager Thomas Stuckert overziet de groei van het kantoor in Berlijn met aanvullende functies en zal investeren in een groeiende relatie met lokale klanten en partners.

Thomas Stuckert

Unieke data-inzichten uit online en offline databronnen

De samenvoeging van Buzzcapture, OBI4wan en het in 2015 opgerichte zusterbedrijf OBILyctics biedt de markt een sterke propositie. Niet alleen op het gebied van webcare en (social) mediamonitoring ontstaat nu een complete alles-in-één-oplossing, door de research & insights department van Buzzcapture en data-analyse van OBILytics biedt de combinatie veel meer dan dat. Klanten van beide partijen verkrijgen hiermee gecombineerde en daarmee unieke data-inzichten uit meer dan 20 miljoen online en social databronnen, evenals verschillende offline bronnen, zoals radio, tv en geprinte media als kranten en tijdschriften.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie