Naar inhoud

Ook Auping opent een online verkoopkanaal

In retail is borging van de continuïteit gebaat bij een omnichannel-benadering. De kritische consument beschikt over het gemak van online oriëntatie en aankoop via diverse digitale kanalen, altijd en overal, maar wil producten ook kunnen zien en voelen. Alleen een webshop of een fysieke winkel, een uitzondering als Action daargelaten, volstaat niet meer om de klantbeleving verder te optimaliseren. Ook een bedrijf als Koninklijke Auping, ontstaan in 1888, heeft nu een webwinkel geopend.

Nieuwe webshop

De dekbedden, kussens, dekbedovertrekken, hoeslakens en moltons van Nederlandse beddenspecialist Auping zijn nu ook online verkrijgbaar. De nieuwe webshop biedt de bezoeker inspiratie en toont de laatste trends, kleuren en collecties. De klant bepaalt nu zelf waar en wanneer hij zijn bedtextiel uitzoekt en koopt: in een fysieke winkel, in de webshop of een combinatie daarvan.

Must voor retail

“Een webshop is in deze tijd geen keuze, maar een must”, stelt Jeroen Raven, manager e-commerce bij Auping. “Consumenten bepalen zelf hoe zij hun aankopen doen. De één shopt graag online, de ander wil het product zien en voelen en gaat naar de winkel. Met onze webshop zijn wij nu 24/7 beschikbaar voor de consument. Wij starten met bedtextiel en later volgen ook andere producten.”

Voelen en ervaren

Naast de webshop blijven de winkels onverminderd belangrijk. De Auping Plaza’s en de speciale dealers bieden een inspirerende omgeving waar de consument slaapcomfort kan voelen en ervaren en zich kan laten adviseren over het gehele assortiment.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie