Naar inhoud

OpenText Extended ECM versie tien integreert met SAP CRM

OpenText, leverancier van web content management oplossingen heeft in zijn vernieuwde versie van OpenText Extended ECM voor SAP oplossingen, een integratie met SAP CRM ontwikkeld. Hierdoor moeten organisaties de efficiëntie van hun klantinteractie kunnen verbeteren doordat ze toegang hebben tot ondersteunende documenten zoals contracten of e-mailcorrespondentie.

Softwareleverancier van web content management oplossingen OpenText, komt met versie tien van zijn OpenText Extended ECM voor SAP Oplossingen. Nieuw binnen deze enterprise content management software is de integratie met SAP Customer Relationship Management (SAP CRM). Hierdoor moeten eindgebruikers toegang kunnen krijgen tot belangrijke documenten van klanten.

Documenten waar gebruikers toegang tot hebben zijn onder andere contracten van klanten of e-mailconversaties. Doordat deze content direct te zien is in de crm-oplossing van SAP moet de efficiëntie van klantinteractie verbeterd kunnen worden.

De vernieuwde enterprise content management oplossing is op dit moment beschikbaar in de talen Engels, Frans, Duits, Spaans, Braziliaans, Portugees, Italiaans, Russisch, Japans en vereenvoudigd Chinees.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie