Naar inhoud

OpenText Web en Social Analytics 2.0 voor inzicht in effectiviteit marketingcampagnes

OpenText, leverancier van enterprise content management (ecm) softwareoplossingen, lanceert OpenText Web en Social Analytics 2.0. Deze vernieuwde versie kent nieuwe functies op het gebied van inzicht in websitegebruik en sociale interactie. Hierdoor moeten organisaties trends kunnen herkennen om daar gerichte acties op in te kunnen zetten.

Softwareleverancier OpenText wil met de vernieuwde versie van OpenText Web en Social Analytics gebruikers beter real-time inzicht kunnen geven in het websitegebruik en sociale interactie van bezoekers. De oplossing moet marketingteams ondersteunen bij het stellen van doelen en het genereren van rapporten die zicht geven in de web-activiteit op bijvoorbeeld sociale netwerken zoals Facebook of Twitter.

Volgens de softwareleverancier is het monitoren van betrokkenheid van publiek een goede manier om roi te meten. Versie twee van de analytics oplossing moet daarom zicht geven op statistieken zoals de meest populaire content op een site, het aantal blogreacties en de toon hiervan en de meest invloedrijke mensen binnen een online gemeenschap.

De nieuwe release van de OpenText Web en Social Analytics oplossing is volgens James Latham, chief marketing officer bij OpenText, een antwoord op de wensen van klanten. Hij vertelt: “Onze klanten gaven aan dat ze betere gereedschappen nodig hadden om meer inzicht te krijgen in de kwaliteit van interactie op zowel hun bedrijfseigen en community websites, zoals sociale netwerken.”

Naast nieuwe functies biedt de vernieuwde oplossing ook een integratie met OpenText customer experience management, online marketing en social business-oplossingen. De nieuwe versie is per direct beschikbaar.

 

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie