Naar inhoud

Oproep: Doe nu mee met het lezersonderzoek van CustomerTalk

Dagelijks berichten wij over het daadwerkelijk kennen van de behoeftes van je klanten en het belang van klantinzichten voor de noodzakelijke verbetering van de klantbeleving. Dit is natuurlijk ook cruciaal voor CustomerTalk zelf. Daarom informeren wij na afloop van een evenement de bezoekers naar hun bevindingen en vragen we deelnemers aan een training na afronding een beoordeling. En wij willen vanzelfsprekend ook meer inzicht in de opvattingen van onze lezers. De afgelopen jaren hebben we dan wel zeer positieve ontwikkeling in de lezersaantallen gezien, toch streven we graag naar een nog duidelijker inzicht. Daarom zijn we gestart met een lezersonderzoek. De deelnemers aan dit onderzoek maken kans op twee toegangstickets voor een CustomerTalk-event ter waarde van 690 euro. Doe vandaag dus nog mee!

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie