Naar inhoud

Optimalisatie customer engagement op vernieuwd platform

In de wereld waar de klant de centrale rol opeist, streven organisaties naar een eenvoudige en effectieve omgang met de kostbare consumenten. Maar door de toename van het aantal nieuwe en verschillende communicatiekanalen is het lastiger dan ooit op een consistente, gepersonaliseerde en contextgevoelige manier aan de verwachtingen van de klanten te voldoen. De oplossing is een omnichannel customer engagement center.

Verrijking klantinteracties

Vanuit dit oogpunt breidt softwareleverancier Verint Systems zijn platform voor klantbetrokkenheid verder uit. Met de release beoogt het bedrijf organisaties en hun werknemers beter dan ooit tevoren met hun klanten te verbinden. De verbeteringen zijn zichtbaar in effectieve analysetools, dynamische visualisaties en extra aandacht voor gebruiksgemak. Met de uitbreiding van het aanbod van relevante informatie worden de klantinteracties verrijkt en de bedrijfsprocessen versterkt.

Verhoging klantbetrokkenheid

Door de verbeteringen van de software voor de zogeheten Workforce Optimization (WFO) wil het bedrijf een verandering aanbrengen in de wijze waarop organisaties het hoofd bieden aan de uitdagingen voor klantbetrokkenheid. Een slimmere omgang met klanten kan tenslotte een concurrentievoordeel opleveren. De recente update dient grote en mondiale ondernemingen een slimmere interactie met klanten op te leveren en een verbetering van de productiviteit van de werknemers te bewerkstelligen. Direct contact met de klant moet zorgen voor een aanzienlijke verbetering van de klantervaringen.

Dynamisch gebruiksgemak

Een belangrijke verbetering van het platform is de complete vernieuwing van de user interface. Dit nieuwe ontwerp moet zorgen voor een dynamisch gebruiksgemak. De interface kan aangepast worden aan de individuele werkstijl en is op verschillende kanalen te gebruiken. Ook de tool voor spraakanalyse heeft een metamorfose ondergaan. Dit instrument kan telefoongesprekken analyseren met behulp van automatische identificatie van thema's.

Verbetering klantervaring

De mogelijkheden van stembiometrietechnologie kunnen worden ingezet voor een verbetering van de klantervaring. Ook kan deze technologie gebruikt worden voor het reduceren van verliezen gerelateerd aan fraude en het verkorten van de duur van telefoongesprekken. Snelle identificatie van fraudeurs en vlotte authentificatie van klanten zorgen dat werknemers sneller ter zake kunnen komen. Op deze manier worden de kaders voor een positief contact met de klant gecreëerd.

Verhoging productiviteit

Met de nieuw ontworpen kwaliteitsapplicatie kan ook de productiviteit beter bewaakt worden. Werknemers en managers krijgen met de applicatie ruimere mogelijkheden de prestaties te meten. Bovendien biedt het hulpmiddel inzicht bij het afspelen, evalueren of het live monitoren van interacties. Verder zijn de planningsfaciliteiten uitgebreid, waardoor prestaties op gestructureerde wijze verbeterd kunnen worden aan de hand van key performance indicators (KPI's).

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie