Naar inhoud

Oracle breidt social marketing aanbod uit door overname Involver

Softwareleverancier Oracle investeert in social marketing door de overname van softwareleverancier Involver. Oracle wil organisaties door de overname helpen met het benutten van het volle potentieel van sociale media. Het sociale media ontwikkelingsplatform van Involver moet bedrijven daarbij helpen. Er is geen informatie vrijgegeven over de financiële details van de overname.

Involver levert een sociale media ontwikkelingsplatform waarmee bedrijven op maat gemaakte marketingapplicaties moeten kunnen ontwikkelen voor sociale media sites en webcampagnes. Softwareleverancier Oracle denkt op basis van deze technologie bedrijven de mogelijkheid te bieden om merkloyaliteit uit te bouwen via sociale media, alsmede interactie te zoeken met potentiële klanten.

Oracle werkt met de overname toe naar een volledig sociaal platform als onderdeel van zijn recent gelanceerd Customer eXperience Management Suite. Naast de oplossing van Involver moeten ook de recent overgenomen Rightnow, Vitrue en Collective Intellect hier onderdeel van worden. Het software-as-a-service (saas) platform moet daarmee geschikt zijn voor zowel marketing, sales als service.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie