Naar inhoud

Oracle focust dieper op social media marketing met overname Collective Intellect

Softwareleverancier Oracle neemt leverancier van social intelligence oplossingen, Collective Intellect, over. Oracle voegt de software van Collective Intellect toe aan zijn social platform en aan zijn software as a service (saas) producten. Gecombineerd met de social marketing en engagement software van de onlangs overgenomen softwareleverancier Vitrue wil het bedrijf een social relationship platform kunnen creëren waarmee organisaties meer gerichte marketingcampagnes moeten kunnen opzetten.

Softwareleverancier Oracle wil een social relationship platform creëren waarmee marketeers gerichte campagnes moeten kunnen opzetten. Om dit platform te ontwikkelen kondigt de softwareleverancier een overname aan van Collective Intellect, speler op het gebied van social intelligence oplossingen. Vorige maand kondigde de speler nog een overname aan op social marketing en engagement speler Vitrue.

Het bedrijf gaat de softwareoplossingen van Collective Intellect en Vitrue integreren met zijn software as a service (saas) producten en zijn social platform. Hiermee wil de organisatie een social relationship platform creëren waarmee marketeers gerichte campagnes moeten kunnen opzetten. Ook moeten organisaties sterkere relaties kunnen bouwen met consumenten door de intelligent functionaliteiten.

Verwacht wordt dat de transactie in de tweede helft van dit jaar gesloten wordt. Financiële gegevens zijn niet bekend gemaakt.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie