Naar inhoud

Oracle komt met CXM Suite voor customer experience

Softwareleverancier Oracle introduceert met de Oracle CXM Suite, een nieuwe oplossingengroep gericht op customer experience. Tijdens zijn Experience Revolution evenement in New York presenteert de leverancier van customer relationship management oplossingen een nieuwe customer experience strategie. De nieuwe suite moet organisaties ondersteunen bij het ontwikkelen van goede klantenervaringen, ook buiten hun crm-systeem.

Na overnames op Collective Intellect en Vitrue was al duidelijk dat de softwareleverancier Oracle zich aan het richten was op customer experience management. Tijdens zijn evenement in New York presenteert de softwareleverancier dan ook een nieuwe customer experience management strategie. Met de Oracle CXM Suite moeten organisaties toegang krijgen tot een oplossingengroep die meer biedt dan alleen customer relationship management (crm).

Anthony Lye, vice president voor Oracle CRM, vertelt tijdens het evenement tegen online tijdschrift CMSWire, dat customer experience een transformatie doormaakt die organisaties raakt omdat het volgens hem de enige manier is voor een bedrijf om zich te onderscheiden van de concurrent. Volgens Lye worden ervaringen tegenwoordig buiten crm-systemen gevormd en onderhouden. Om hier aan tegemoet te kunnen komen, komt de softwareleverancier met een oplossing die dit alles moet omvatten.

De nieuwe Oracle CXM Suite, biedt volgens de softwareleverancier onder andere de volgende oplossingen: crm-systemen (zoals Siebel) en nieuwe Fusion applicaties (Oracle Siebel CRM en Oracle Fusion CRM). De overname op inQuira moet zorgen voor support ervaringen, (Oracle Knowledge Management). Daarnaast moet de overname op Endeca (Oracle Endeca) functionaliteiten voor zoekervaringen brengen en de overname op RightNow voegt mogelijkheden voor service ervaringen toe. De overnames die laatst plaatsvonden op Vitrue en Collective Intellect moeten zorgen voor social experiences functionaliteiten binnen de suite.

 

Bron: CMSWire
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie