Naar inhoud

Oracle neemt marketing automation speler Eloqua over

Softwareleverancier Oracle neemt Eloqua, leverancier van cloud-gebaseerde marketing automation en revenue performance management oplossingen, over. Met deze overname wil Oracle een uitgebreid Customer Experience Cloud aanbod kunnen creëren waarmee bedrijven de manier waarop ze aan klanten verkopen en service verlenen kunnen transformeren. De softwareleverancier betaalt 23,50 dollar per aandeel of ongeveer 871 miljoen dollar voor de overname.

Softwareleverancier Oracle neemt Eloqua, leverancier van cloud-gebaseerde marketing automation en revenue performance management software over. Met de combinatie van de software van Oracle en Eloqua moet een uitgebreid Customer Experience Cloud aanbod gedaan kunnen worden waarmee organisaties de manier waarop ze aan hun klanten verkopen, service verlenen en support bieden moeten kunnen transformeren. De software moet organisaties in staat stellen om een gepersonaliseerde ervaring door verschillende kanalen heen te creëren.

Verwacht wordt dat de transactie in het eerste half jaar van 2013 wordt gesloten. Oracle betaalt 23,50 dollar per aandeel of ongeveer 871 miljoen dollar voor de overname.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie