Naar inhoud

Oracle zet in op selfservice in utility branche

Softwareleverancier Oracle kondigt de beschikbaarheid van Oracle Utilities Customer Self Service aan. Een nieuwe oplossing die het voor bedrijven in de utility branche mogelijk moet maken om een selfserviceplatform te kunnen bieden aan hun klanten. Klanten moeten zo de mogelijkheid krijgen om online rekeningen te betalen en antwoord te krijgen op klantenservice vragen.

Met de nieuwe oplossing Utilities Customer Self Service van softwareleverancier Oracle, moeten de klanten van bedrijven uit de utility branche de mogelijkheid hebben om gebruik te maken van online selfservice. Met de oplossing moet het voor bedrijven onder andere mogelijk zijn om hun klanten hun rekening online te laten betalen.

Naast het online betalen, moet het met de software ook mogelijk zijn voor klanten om online hun gegevens in te zien, hun wachtwoord te wijzigen en om meldingen te ontvangen. Ook kunnen klanten aanvragen doen voor het starten, stoppen of wijzigen van hun service. Het precieze gebruik van de service en de kosten die daarbij horen kunnen worden ingezien.

De software is geïntegreerd met de Oracle Utilities Suite van verschillende applicaties zoals Oracle Utilities Customer Care and Billing, Oracle Utilities Meter Data Management en Oracle Utilities Network Management System. Daarnaast zou de oplossing ook moeten werken bij softwareproducten die niet van Oracle zijn.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie