Naar inhoud

Oracle zet in op social media marketing met overname Vitrue

Softwareleverancier Oracle wil marketeers die sociale media willen inzetten voor hun campagnes beter kunnen bedienen en heeft hiervoor softwareleverancier Vitrue overgenomen. Vitrue levert een social marketing en engagement platform. Uiteindelijk wil Oracle toewerken naar een social customer relationship management (crm) platform. De financiële details zijn niet vrijgegeven.

De overgenomen softwareleverancier Vitrue levert een social media software-as-a-service (saas) marketingoplossing die marketeers moet helpen om marketing te bedrijven via meerdere sociale netwerken en apparaten. Het platform moet het mogelijk maken om content te creëren, publiceren, modereren, managen, meten en rapporteren van sociale marketingcampagnes en activiteiten op ondere andere Facebook, Twitter, YouTube en Google+.

Softwareleverancier Oracle die Virtue kocht voor een onbekend bedrag, wil met de overname voldoen aan de vraag van marketeers naar een ondersteunend platform voor sociale campagnes. Oracle wil de oplossing combineren met hun eigen sales, commerce en serviceoplossingen. “Vitrue’s leidende sociale marketing en betrokkenheidplatform gecombineerd met Oracle’s leidende sales-, service- en commerceproducten bieden we onze klanten een complete sociale ervaring oplossing”, aldus Thomas Kurian, executive vice president van Oracle Development.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie