Naar inhoud

Oracle zet volgende stap in personalisatie klantervaring

Met de introductie van een serie nieuwe toevoegingen aan de Oracle Customer Experience Cloud Suite biedt de gelijknamige IT-dienstverlener een consistente en gepersonaliseerde tool voor customer experience aan organisaties via alle kanalen, contactpunten en klantinteracties. De uitbreidingen in de verscheidene platformen helpen bedrijven en instellingen om te profiteren van best practices rond moderne customer experience over marketing, sales, en klantenservice.

Mobiele mogelijkheden

Sales Cloud is nu voorzien van nieuwe, mobiele mogelijkheden waarmee salesteams voorzien blijven van de moderne processen, tools, middelen en informatie die nodig zijn voor omzetverhoging. Met de nieuwe Call Report-app voeren vertegenwoordigers kritische en frequente rapportagetaken onderweg uit, wat de mobiele productiviteit ten goede komt. De nieuwe Mobile Commissions-app verbetert het beheer van salesprestaties doordat vertegenwoordigers hun vergoedingen altijd en overal kunnen raadplegen. De nieuwste toevoegingen bouwen voort op de uitgebreide mogelijkheden die reeds beschikbaar zijn in de Sales Cloud, waaronder de Deal Management-app, de Voice-app en de Sales Cloud Mobile-app.

Gevisualiseerde aanbevelingen

Om organisaties te helpen hun verkoopervaringen verder uit te breiden, is Commerce Cloud geüpdatet. Nieuwe mogelijkheden voor visualisering en geautomatiseerde aanbevelingen helpen merchandisers de customer experience beter te begrijpen en meer responsieve, gepersonaliseerde interacties te bieden. Met een nieuwe release van CPQ Cloud optimaliseren organisaties de verkoop via verschillende kanalen door ondersteuning te bieden voor flexibele documentgenerering. De nieuwe Document Designer levert nieuwe drag-and-drop-mogelijkheden en nieuwe tools voor organisatie en uitvoering.

Klantervaring op locatie

Voor uitbreiding van de on-location customer experience zijn binnen de Service Cloud ook nieuwe mogelijkheden voor field service geïntroduceerd. Een nieuwe release van Field Service Cloud stelt klantenserviceprofessionals in staat om op tijd gebaseerde, voorspellende, self-learning technologie te benutten om de meest efficiënte werkschema’s en reisroutes voor buitendiensten te creëren. Doordat organisaties de inzet van de buitendienst kunnen optimaliseren, garandeert de nieuwe release dat de juiste medewerker op tijd arriveert bij elke opdracht, met de onderdelen en kennis die nodig zijn om de verwachtingen van de klant waar te maken.

Krachtige data-inzichten

De uitbreidingen op de CX Cloud Suite omvatten ook nieuwe innovaties en integraties binnen de  Marketing Cloud. Consumentmarketeers hebben profijt van de krachtige data-inzichten om de customer experience te orkestreren en te optimaliseren over verschillende marketingkanalen. Ook business-to-business-marketeers hebben er baat bij doordat ze in staat zijn een holistische benadering te volgen voor wat betreft account-based marketing die resultaten bevordert over de hele levenscyclus van de interactie.

Gepersonaliseerd en consistent

Digitaal mondige consumenten die op wat voor manier dan ook een interactie aangaan met een merk, vragen om gepersonaliseerde, betrokken en consistente ervaringen”, stelt Rondy Ng, senior vicepresident van Oracle. “Organisaties die dit niet kunnen bieden, lopen het risico mogelijkheden voor omzet en uiteindelijk marktaandeel te verliezen. Om organisaties te helpen tegemoet te komen aan deze groeiende verwachtingen, hebben we een complete customer experience ontwikkeld die de gehele levenscyclus van klantinteracties ondersteunt. Met toonaangevende oplossingen voor sales, service en marketing, helpen wij organisaties op een unieke manier bij het transformeren van de customer experience en bij het zorgen voor meetbare resultaten over elke interactie met de klant.”

Inzicht in customer journey

De verwachtingen van consumenten in de elektronicabranche zijn hoger dan ooit”, aldus Scott Strickland, Chief Information Officer van Denon + Marantz Electronics. “Ons doel is het creëren van een geconsolideerd overzicht van de customer journey van onze klanten. Van het volgen van de initiële verkoop tot en met het begrijpen van hun positieve klantenservice-ervaring, tot en met het aangaan van interacties via succesvolle marketingcampagnes en sociale media. De CX Cloud Suite zorgt voor een geïntegreerde, zeer schaalbare cloudoplossing waarmee we dit doel behalen en overtreffen.”

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie