Naar inhoud

Overgenomen InQuira moet centrale rol spelen in crm Oracle

Softwareleverancier Oracle heeft InQuira, een leverancier van kennismanagement software, overgenomen. Volgens Anthony Lye, senior vice president van Oracle CRM, gaat InQuira het centrale stuk gaat vormen voor de Fusion en Siebel crm-applicaties. Financiële details van de deal zijn nog niet vrijgegeven.

De oplossingen van InQuira moeten callcenteragents ondersteunen door snel, kwalitatieve antwoorden te vinden voor klantvragen. Daarbij moet InQuira klanten helpen door ze antwoorden zelf te laten vinden via selfserviceportals en community fora. Het bedrijf levert deze oplossingen aan meer dan tachtig klanten, onder andere Yahoo! en Sprint. 

“De overname van InQuira voorziet Oracle met een complete kennismanagement suite, geïntegreerd met selfservice ondersteuning, online klantfora en agentondersteunend crm”, vertelt Anthony Lye, senior vice president van Oracle CRM, aan MyCustomer. “We verwachten dat InQuira het centrale stuk gaat vormen voor Oracle Fusion CRM Service. Met InQuira kan Oracle een geïntegreerd pakket bieden van bewezen oplossingen die een uitgebreide en sterk gepersonaliseerde ervaring voor elke klant, over elk kanaal.”

Bron: MyCustomer
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie