Naar inhoud

Partner Relationship Management on-demand van Salesforce.com

De Amerikaanse leverancier van on-demand CRM-software Salesforce.com introduceert een oplossing voor het managen van het indirecte verkoopkanaal. Met Salesforce Partner Edition kunnen bedrijven, channels en partners informatie over sales- en marketingactiviteiten uitwisselen via Appexchange en The Business Web.

De nieuwe oplossing geeft via een on-demand portal (dus overal via een simpele web-browser toegankelijk) bijvoorbeeld salesmanagers een geïntegreerd overzicht van hun sales-pijplijn. Dashboards laten voorspellingen en uitstaande mogelijkheden zien bij zowel directe als indirecte salesorganisaties, terwijl een systeem voor lead management ervoor zorgt dat interne salesafdelingen op één lijn zitten met channelpartners. Naast analyse- en voorspellingsmogelijkheden biedt de oplossing ook Partner Lifecycle Management, wat het werven van partners, marketing, verkoop en meetmogelijkheden omvat. 'Tienduizenden organisaties maken gebruik van on-demand diensten”, zegt Marc Benioff, voorzitter en CEO van salesforce.com. “Salesforce Partner Edition is de nieuwe verschijningsvorm van on-demand diensten. Ik heet de partnergemeenschap hartelijk welkom bij The Business Web.'

Salesforce Partner Edition is vanaf 12 juli 2006 beschikbaar. Naast een basisabonnement op Salesforce Enterprise Edition of Unlimited Edition kost Salesforce Partner Edition 135 euro per maand per partner. Dat is inclusief vijf abonnementen voor medewerkers van partners.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie