Naar inhoud

Pega Platform herbergt meer intelligentie en flexibiliteit

Tijdens het meerdaagse evenement 'PegaWorld' heeft Pegasystems, softwareleverancier van toepassingen voor customer engagement, de nieuwste versie van het Pega Platform gelanceerd. Het ontwikkelplatform is uitgerust met meer intelligentie, flexibiliteit en verbeterde besturing waardoor gebruikers hun applicatieontwikkeling kunnen versnellen en de klantbeleving vergroten. Dankzij nieuwe toepassingen van kunstmatige intelligentie en nieuwe mogelijkheden voor samenwerking en integratie, kunnen organisaties sneller betere applicaties bouwen ter ondersteuning van hun initiatieven voor digitale transformatie.

Optimalisatie customer engagement

Het platform koppelt customer engagement en operationele capaciteit aan geavanceerd casemanagement, BPM, robotisering, AI en decisioning, mobiele toepassingen en omni-channel gebruikerservaringen. Ook alle andere toepassingen van de IT-dienstverlener voor customer engagement profiteren van de uitbreidingen en nieuwe mogelijkheden, waaronder marketing, klantenservice, verkoopautomatisering en gerelateerde industrie-apps. De belangrijkste verbeteringen omvatten:

  • verbeterde samenwerking met het nieuwe Real-time Notification Framework dat interne en externe gebruikers informeert over de laatste projectactiviteit in het platform, zoals de laatste veranderingen aan apps in ontwikkeling of nieuwe gesprekken tussen projectleden;
  • verbeterde AI-controle en -overzicht met de nieuwe AI Studio voor de creatie en het sturen van voorspellende modellen vanaf één centrale locatie;
  • uitgebreider overzicht via de nieuwe Robotic Automation Console die de inzet en het beheer van alle automatisering vereenvoudigt, waaronder robotics met en zonder toezicht binnen een en dezelfde interface;
  • slimmere verwerking e-mail van klanten door de toepassing van AI voor beter begrip van de klant en zijn intenties en automatische vervaardiging van nieuwe cases bediend vanuit het juiste casetype.
  • betere integratie met third-party DevOps-tools zoals Jenkins, JFrog en Selenium via nieuwe plug-ins voor naadloze verbindingen;
  • aanvullende cloud-keuzemogelijkheden voor third-party cloud platforms met nieuwe ondersteuning waardoor het platform inzetbaar is op Pivotal Cloud Foundry, Microsoft Azure en AWS.

Toepassing artificial intelligence

Deze laatste release omvat ook andere belangrijke mogelijkheden die eerder dit jaar beschikbaar kwamen, zoals:

  • Intelligent Virtual Assistent, een AI ondersteunde bot die applicaties verandert in slimme assistenten op elk willekeurig kanaal – van SMS en e-mail tot Facebook, Alexa, Slack en meer;
  • Agile Workbench, een nieuwe visuele applicatie-ontwikkeltool waarmee bedrijven en IT optimaal kunnen samenwerken om sneller betere software op de markt te kunnen brengen;
  • Workforce Intelligence samengevoegd de CRM-applicaties, waarmee bedrijven de effectiviteit van hun sales -en klantenservice kunnen optimaliseren met desktop analytics, machine learning en robotisering.

Verbinding bestaande systemen

Het platform verbindt bestaande systemen en organisatorische silo´s, vereenvoudigt de klantbeleving en verbetert de operationele efficiency. De softwareleverancier biedt een codevrije omgeving met een visuele benadering hetgeen leidt tot een versnelde ontwikkeling, snellere iteraties en minder ontwikkelkosten. De nieuwe release van het platform is eind juni 2017 beschikbaar.

Voorwaarden digitale transformatie

“Om aan de klantbehoeften te kunnen blijven voldoen, moeten bedrijven zich nog sneller aanpassen dan de snelheid waarmee de markt verandert”, aldus Kerim Akgonul, senior vice president products bij Pegasystems. “Het platform schept de voorwaarden voor echte digitale transformatie met flexibele en schaalbare technologie die elke beweging van onze klanten ondersteunt. Deze laatste versie met verhoogde intelligentie, meer flexibiliteit en meer overzicht borduurt voort op ons toonaangevende platform waarmee organisaties qua innovatie voorop kunnen blijven lopen.”

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie