Naar inhoud

PLUS uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Supermarktketen PLUS is uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013. Na onderzoek van onderzoeksbureau Market Response onder ruim 2.700 consumenten is gebleken dat PLUS door hun oprechte betrokkenheid en nakomen van beloften zeer positief werd beoordeeld en daarmee niet alleen voor het eerst de top tien bereikte maar ook de lijst mag aanvoeren. Op nummer twee en drie staan modeketen Miss Etam en parfumerie Douglas

In gesprek met Customer Talk vertelt commercieel directeur bij PLUS, Eric Leebeek, dat de hoge positionering van PLUS logisch is. Enerzijds omdat het in de dna van de eigenaren van de PLUS supermarkten zit om de klant te kennen. Daar komt bij dat PLUS een enorme slag aan het maken is op het gebied van oprechte betrokkenheid, één van de pijlers van de prijs voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland.

De hele top tien bestaat uit de volgende bedrijven:

  1. PLUS
  2. Miss Etam (branchewinnaar Retail)
  3. Douglas
  4. Landal GreenParks (branchewinnaar Leisure)
  5. Gall & Gall
  6. ANWB
  7. Expert
  8. Ikea
  9. DA Drogist
  10. bol.com

Customer Talk deed voor de glossy KLANT die ter ere van de prijs werd uitgegeven, een reeks interviews met PLUS, Gall&Gall en KPN. Deze artikelen verschijnen later deze week op de website.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie