Naar inhoud

PODCAST: Begint klantgerichtheid bij klanten of medewerkers?

In het marketingvocabulaire zijn klantbeleving en klantgerichtheid dominante woorden geworden. Dat kan ook niet anders, want een goede customer experience is inmiddels een hygiënefactor. Toch leven in het werkveld nog talloze vragen over deze thema’s. Wie komt er eigenlijk eerst: klanten of medewerkers? Hoe zorg je nou dat medewerkers meer voldoening krijgen uit hun werk? En hoe ziet de toekomst van werk er eigenlijk uit?

Klanten of medewerkers eerst?

Het zijn thema’s die aan bod komen in deze podcast met Arjen Banach, naast een goede vriend ook expert op het gebied van organisatiecultuur en het werk van de toekomst. Hij houdt zich op uiteenlopende manieren bezig met deze onderwerpen. Zo is hij chief happiness officer bij zorginstelling Cosis en verzorgt hij de podcast Energie aan het Werk. Daarnaast is hij een veelgevraagd spreker en dagvoorzitter.

Energie in inspirerende organisaties

In zijn werkzaamheden is Arjen Banach gefascineerd door energie in organisaties. Energie is in zijn opinie de uitkomst van een inspirerende organisatiecultuur, waar ruimte is voor duurzame inzetbaarheid met bevlogen medewerkers en goed leiderschap. Daarnaast is energie het vertrekpunt van verandering en innovatie, om te kunnen winnen in de wereld van morgen. Hij heeft een vernieuwende kijk op hoe winnende organisaties in de wereld van morgen zijn georganiseerd.

Op 28 en 29 maart 2019 vindt de volgende editie van de tweedaagse masterclass ‘Klantgericht leiderschap’ plaats bij citizenM in Rotterdam. Sydney Brouwer en Morgan Thomas leren leiders die twee dagen wat ervoor nodig is om een cultuur te bouwen die zowel klanten als medewerkers enthousiast maakt.

Sydney Brouwer is specialist op het gebied van klantgericht ondernemen, als docent verbonden aan Beeckestijn Business School en bestuurslid van het kennisnetwerk CX Circle. Daarnaast is hij auteur van het boek 'Klantgericht leiderschap'.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie