Naar inhoud

PODCAST: Het geheim van gastvrijheid nauwlettend ontrafelen

“Kennis en vaardigheden kun je iedereen aanleren. Karakter leer je niet. Dat heb je. Gastvrijheid wordt gedreven door je karakter. Enthousiasme, oprechte vriendelijkheid en interesse in de ander leer je een ander niet aan. Dat heb je en met de juiste motivatie kun je dat verder ontwikkelen. Je leert het dan ook niet uit een boekje. Het is een kwestie van doen en continu ontwikkelen. Je kunt er zeker van zijn dat je met gastvrijheid als basis vandaag en in de toekomst het verschil maakt.”


Het belang van gastvrijheid

Dat stelt Laura de la Mar, oprichter van trainingsbureau Gastvrijheid in Bedrijf en auteur van het boek ‘Het geheim van gastvrijheid’. “Als je gastvrijheid beschouwt, denk je al snel aan hotels restaurant en andere plekken”, vertelt zij. “Gastvrijheid is echter van groot belang voor alle bedrijven.” In deze podcast bespreken we wat gastvrijheid is, waarom het belangrijk is voor alle organisaties en hoe je ermee aan de gang kunt.

Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.

Maya Angelou

Sydney Brouwer is specialist op het gebied van klantgericht ondernemen, als docent verbonden aan Beeckestijn Business School en bestuurslid van het kennisnetwerk CX Circle. Daarnaast is hij auteur van het boek 'Klantgericht leiderschap'. Tijdens zijn presentaties inspireert hij met humor en energie zijn publiek om een extra stap voor de klant te zetten. Op donderdag 5 september 2019 verzorgt hij samen met inspirator Niek van den Adel de masterclass ‘Klantgericht leiderschap’ in het Pulitzer Hotel in Amsterdam.

Tip: Hét CX-event in Nederland – ‘Customer Experience in 1 Day’

  • Dagvoorzitter op dit evenement is Sydney Brouwer.
  • Veel aandacht voor klantbeleving in business-to-business met cases van onder andere Arcadis, Kramp en Brenntag.
  • Leerzame praktijkvoorbeelden van onder meer FBTO, de Volksbank, de Bijenkorf, DAS en NS.
  • Internationale keynote van Adrian Swinscoe over Punk CX.
  • CX-workshops en CX-toolkit.
Lees meer over dit evenement ►
Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie