Naar inhoud

PODCAST: Met experimenten richting een betere klantbeleving

De menselijke behoefte aan experimenteren is zo goed als nihil In een leven dat gedicteerd wordt door een overvolle agenda, haast onmogelijke targets, torenhoge hypotheekschulden en alimentatieverplichtingen die vooral weerstand wekken. Kevin Weijers is de spreekwoordelijke uitzondering op deze regel. Na een korte en leerzame carrière als ambtenaar zegt hij zijn contract voor onbepaalde tijd op en begint een bijzonder avontuur.


Klantbeleving

Hij biedt zich aan als hulp voor bedrijven over de hele wereld die nieuwe ideeën willen uitvoeren. Meer dan kost en inwoning vraagt hij voor zijn experimenten niet. Zijn belevenissen legt hij vast in het boek ’21 dagen niet klagen – En nóg 33 experimenten voor een verfrissende blik op je werk en leven’. Kevin Weijers vult zijn dag met spreken en schrijven. En hij heeft een bijzondere titel voor zichzelf bedacht: chief exploration officer.

Keynote Kevin Weijers: ’21 dagen niet klagen’

Op 23 juni 2020 verschijnt ‘Six Star Service – Van klanten naar fans voor het leven’, het nieuwe boek van Sydney Brouwer. Het eerste hoofdstuk kun je gratis downloaden op zijn website.


Experimenten

Kevin Weijers laat zijn publiek graag met een grote glimlach op een andere manier naar hetzelfde kijken. Op die manier ontdekken de toehoorders hoeveel er mogelijk is als je af en toe stopt met denken en start met doen. In deze podcast wordt het belang van experimenten voor mens en organisatie besproken. Met name wordt ingegaan op de relevantie van experimenteren bij het creëren van een betere klantbeleving.

Sydney Brouwer is specialist op het gebied van klantgericht ondernemen, als docent verbonden aan Beeckestijn Business School en bestuurslid van het kennisnetwerk CX Circle. Daarnaast is hij auteur van het boek 'Klantgericht leiderschap'. Tijdens zijn presentaties inspireert hij met humor en energie zijn publiek om een extra stap voor de klant te zetten. Op dit moment loopt zijn digitale programma ‘Klantgerichter door de crisis’. Je kunt op elk moment instromen in deze inspiratieshots.

Masterclass ‘Klantgericht leiderschap’ in Koninklijk Theater Carré

In juni 2020 verzorgen Sydney Brouwer en inspirator Niek van den Adel vier voorstellingen van de tweedaagse masterclass ‘Klantgericht leiderschap’, inclusief overnachting in het citizenM Amsterdam Amstel-hotel, op een unieke locatie: Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.

Lees meer over deze masterclass ►Lees meer over deze masterclass ►
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie