Naar inhoud

PostNL profileert zorgvuldigheid met nieuwe campagne

Dagelijks bezorgt PostNL meer dan een miljoen pakketten. Dit lijkt een eenduidig en eenvoudig proces, maar niets is minder waar. Zowel voor webwinkeliers als ontvangers is het niet meer dan vanzelfsprekend dat pakketten op het juiste moment en op de juiste plaats bezorgd worden. Reden voor een bijzonder experiment. Met deze test wil de logistieke dienstverlener bewijzen dat zij kwaliteit levert en in staat is om alle soorten pakketten te bezorgen.

Levering 3D-printer

En hoe kun je die kwaliteit beter tonen dan door een pakket te versturen dat eigenlijk helemaal niet verstuurd kan worden? In de nieuwe campagne 'The Sound of Delivery' verstuurt PostNL daarom een 3D-printer, die tijdens de levering wel nog even een trompet moet printen. En omdat elke beweging onderweg consequenties heeft is de grote vraag of dit experiment slaagt.

Trompet voor Eric Vloeimans

Lukt het PostNL om zorgvuldig genoeg met het pakket om te gaan, zodat er bij de levering een trompet wordt bezorgd die ook nog eens goed klinkt? Niemand kan dat beter beoordelen dan Eric Vloeimans, de man die ook wel de beste trompettist van Nederland. De video is gemaakt door TBWA/NEBOKO in samenwerking met Vidiboko (productie), de regisseur is Mattijs Mollee.

De campagne kun je bekijken op de website van PostNL.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie