Naar inhoud

Quality Contacts focust op effectiviteit met keuze voor Customer Interaction Center

Het contactcenter Quality Contacts gaat gebruik maken van het Customer Interaction Center (CIC) van softwareleverancier Interactive Intelligence. De organisatie wil hiermee zijn effectiviteit verbeteren en worden ondersteund bij kwalitatieve aspecten zoals het faciliteren van klantcontacten via nieuwe kanalen.

Met de keuze voor het Customer Interaction Center (CIC) van softwareleverancier Interactive Intelligence wil het facilitaire contactcenter Quality Contacts zijn dienstverlening kunnen verbeteren. Het bedrijf wil onder andere ondersteund kunnen worden bij kwalitatieve aspecten, zoals het faciliteren van klantcontacten via nieuwe kanalen. Ook moet de software kunnen voorzien in de toename van hun capaciteit.

De onderneming heeft voor de software van Interactive Intelligence gekozen omdat de betrouwbaarheid van hun dienstverlening met de software moet worden kunnen verbeterd. Volgens de softwareleverancier zijn in het systeem verschillende veiligheidsmodules geïnstalleerd.

Commercieel directeur Niels Vader van Quality Contacts, vertelt over de nieuwe software: “We kunnen de effectiviteit sterk verbeteren. Teamleiders krijgen meer tools om medewerkers te coachen, medewerkers werken voortaan in één softwareomgeving en we kunnen de klantcontacten via verschillende kanalen beter combineren.”

Brightware, partner voor de Benelux van Interactive Intelligence, is verantwoordelijk voor de implementatie van de oplossing.

Bron: Customer Talk
Momenteel is deze website in ontwikkeling. Heeft u een opmerking, laat het ons weten. Stuur een e-mail naar service@customertalk.nl
Sluit
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie