Naar inhoud

René Repko uitgeroepen tot Marketeer of the Year

René Repko, marketingdirecteur van de Hema, is tot Marketeer of the Year uitgeroepen door Tijdschrift voor Marketing, PIM en Nima. Colette Cloosterman van Jumbo en Jacques Kuyf van FD Mediagroep waren naast Repko genomineerd voor de marketingprijs.

René Repko marketeer of the year"De jury vindt de Hema een unieke formule die zich keer op keer vernieuwt zonder van de kern af te wijken", aldus Theo van Vugt, juryvoorzitter en hoofdredacteur van het Tijdschrift voor Marketing, "Dat kan alleen als er sterke controle is op de uitgangspunten. Repko speelt die rol met verve. Juist de laatste jaren is de druk toegenomen en dat is ook de periode waarin René Repko zich heeft bewezen. Er worden nieuwe formats uitgeprobeerd, er is sprake van een restyling, van continue assortimentsinnovatie, van een nieuwe corporate identity."

 

De jury van de Marketeer of the Year 2008 bestaat uit Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en VP marketing & format voor Ahold Tsjechië), Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en COO van Tomtom), Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en marketing directeur ING), Herwin van den Berg (winnaar van de prijs in 2007 en marketingdirecteur Heineken Nederland), Rosali Waleson (voormalig marketing-directeur Alex Beleggingsbank), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (directeur Nima), Sharon Peters-de Vries (USG Capacity) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing).

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie