Naar inhoud

Salesforce Performance Edition combineert platforms en applicaties

Crm-speler salesforce.com lanceert Performance Edition. Dit is een nieuwe oplossing die de crm applicaties en platform, Sales Cloud, Service Cloud en Salesforce Platform moet combineren met de salesforce.com oplossingen Data.com, Salesforce Identity, Live Agent, Knowledge en extra sandbox-functionaliteiten. Dit moet één oplossing worden waarmee bedrijven nieuwe niveaus van klanttevredenheid kunnen halen en verkoop en service succes kunnen vergroten.

Salesforce.com, ontwikkelaar van customer relationship management (crm) oplossingen, komt met een nieuwe oplossing, namelijk Performance Edition. Volgens de crm-speler combineert deze oplossing de mogelijkheden die bedrijven in staat stellen om hun prestaties te verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. De apps en het platform Sales Cloud, Service Cloud en Salesforce Platform worden gecombineerd met Data.com, Work.com, Identity, Live Agent, Knowledge en extra sandbox-functionaliteiten.

Deze combinatie moet ervoor zorgen dat bedrijven vanuit één platform toegang hebben tot de crm-applicaties en onder andere de klantdata uit Data.com, coaching en feedback tools van Work.com en identiteitsdiensten van Salesforce Identity. Salesforce Knowlegde moet zorgen voor één plek waar service agents en klanten snel en makkelijk toegang moeten krijgen tot bijvoorbeeld kennisartikelen. Direct vanuit Service Cloud moeten zo oplossingen gevonden kunnen worden.

De beschikbaarheid van Performance Edition staat gepland voor 4 november dit jaar. 

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie