Naar inhoud

Salesforce Radian6 gebruikers krijgen toegang tot Firehose van Twitter

Gebruikers van Salesforce Radian6, de sociale media monitoring oplossing van softwareleverancier salesforce.com, hebben vanaf nu toegang tot de publieke tweets uit de Firehose (de complete realtime stroom van tweets) van sociaal netwerk Twitter. De beide partijen hebben een wereldwijde alliantie gesloten. Met deze samenwerking wil salesforce.com zijn gebruikers van Radian6 helpen bij het realiseren van meer klantbetrokkenheid en klantinzicht.

Crm-leverancier salesforce.com en sociaal netwerk Twitter maken bekend een wereldwijde alliantie te hebben getekend. Door deze wereldwijde samenwerking moeten gebruikers van de sociale media monitoring oplossing Salesforce Radian6, toegang krijgen tot Twitters Firehose van publieke tweets. Dit betekent dat ze de toegang krijgen tot de volledige realtime stroom van publieke tweets.

Met de verbintenis tussen Twitter en salesforce.com moeten bedrijven social listening en engagement kunnen toepassen op meer dan vierhonderd miljoen tweets per dag volgens Marcel LeBrun, senior vice president en general manager bij Salesforce Radian6. “Social enterprises moeten zo in contact kunnen komen met volgers, ze moeten problemen op kunnen lossen en kunnen bouwen aan hun merkidentiteit”, aldus LeBrun.

Financiële gegevens over de samenwerking zijn niet bekend gemaakt.

 

 

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie