Naar inhoud

Salesteam van Roxtec gaat mobiele crm gebruiken

De internationale leverancier van kabel- en leidingmaterialen Roxtec gaat het globale salesteam van zestig medewerkers en achtien managers ondersteunen met een nieuwe crm-oplossing die ook geschikt is gemaakt voor mobiel gebruik. De nieuwe SugarCRM oplossing die de onderneming gaat gebruiken is tevens geintegreerd met Microsoft Exchange. Het bedrijf wil vooral de onderlingen samenwerking van het salesteam met deze investering verbeteren.

Roxtec gebruikte al sinds 2006 de crm-oplossing van SugarCRM en stapt nu over op de nieuwe versie. De ondersteuning voor iPhone en iPad gaat ingezet worden door de verkoopmedewerkers van de onderneming. Daarnaast maakt Roxtec gebruik van een nieuwe integratie via Riva. De integratie met Outlook en ook de e-mailmarketingoplossing van Roxtec kan nu zonder plugin en verloopt rechtstreeks via de Microsoft Exchange server. Volgens de onderneming kan via deze automatische synchrinosatie van salesgegevens, veel efficienter worden gewerkt. In de vestiging in Harderwijk werkt één medewerker met de oplossing.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie