Naar inhoud

Shortlisten SAN ABC Accenten 2015 bekend

Ieder jaar verzamelt de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) de beste reclamecampagnes in een lijvig boek. Dit jaar draagt het SAN Jaarboek de veelzeggende titel 'Alleen voor jou'. Hiermee duidt de stichting op het belang van personalisatie in de wereld van big data. Uit alle campagnes worden de beste reclame-uitingen gekozen. De shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2015 en voor de SAN New Kids on the Block zijn nu bekendgemaakt. De prijswinnaars worden op 26 mei 2016 bekendgemaakt.

Adverteerder van het Jaar 2015:

  • IKEA

  • KPN

  • Tele2

Bureau van het Jaar 2015:

  • J. Walter Thompson Amsterdam

  • N=5

  • TBWANEBOKO

Consistent Accent 2015:

  • bol.com

  • Jumbo Supermarkten

  • KLM

New Kids on the Block 2015:

  • FX

  • Influencers Marketing Agency (IMA)

  • Made.For.Digital

De jury voor de SAN Accenten en de SAN ABC Accenten bestaat uit: Jolande Sap (voorzichter), Nils Adriaans (Adformatie), Elsbeth Eilander (Tijdschrift voor Marketing), Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), Heleen Crielaard (Rabobank), Wil Giezenaar (Pon/Audi), Jeroen Hubert (IKEA), Ewa Skotnicki (Triodos Bank), Aline van Keulen (KPN), Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en Stefan Fellinger (De Zaak van Vertrouwen). De jury voor het SAN New Kids on the Block Accent staat onder leiding van Guda van Noort (SWOCC, UvA).

De feestelijke uitreiking van de awards vindt plaats op donderdag 26 mei 2016 in Studio 21 in Hilversum. Kaarten kun je bestellen op de website van SAN.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie