Naar inhoud

SugarCRM Hint is de eerste relationship intelligence service

SugarCRM , het bedrijf dat zorgt dat ondernemingen buitengewone klantrelaties kunnen creëren met de meest faciliterende, flexibele en betaalbare CRM-oplossing, kondigt aan dat SugarCRM Hint beschikbaar is voor de Nederlandse markt. Hint is de eerste service in de nieuwe productlijn relationship intelligence en levert automatisch persoonlijke en bedrijfsinformatie vanuit meerdere bronnen. Dit levert een schat aan informatie waarmee medewerkers snel hun klanten en contacten leren kennen.

Relationship intelligence

De nieuwe technologie heeft genoeg aan een naam en e-mailadres voor het ophalen van een grote hoeveelheid aan persoonlijke en bedrijfsgegevens die automatisch beschikbaar zijn voor toevoeging aan het CRM-systeem, inclusief recente nieuwsartikelen. Hint gebruikt combineert technologie gerelateerd aan artificial intelligence met een prettige gebruikerservaring en mobiele technologie. Zo worden data over klanten verzameld en geanalyseerd die afkomstig zijn uit scala aan sociale en zakelijke bronnen. Met relationship intelligence leren gebruikers hun zakelijke relaties snel beter kennen en bouwen zo aan een productieve relatie.

Natuurlijk evolutie CRM

“Consumenten zijn gewend om op het internet te zoeken naar meer informatie, maar in bedrijven zijn medewerkers te vaak nog afhankelijk van wat zij zelf en hun collega’s beschikbaar maken”, zegt Guido de Vries, vice president regional sales EMEA bij SugarCRM. “Met Hint zorgen we dat de CRM-gebruiker ook accuraat en tijdig geïnformeerd wordt vanuit alle beschikbare informatie op het internet. Het is de natuurlijke evolutie van customer relationship management: van vastleggen wat eerder gebeurd is naar een zinvolle, brede context bieden voor de medewerker met klantcontacten. Dit concept vormt de basis voor onze nieuwe productlijn relationship intelligence.”

Game-changer

“Hint is één van de belangrijkste redenen waarom we voor SugarCRM hebben gekozen,” zegt David Turner, CEO van Equipment Depot. “Het is een game-changer voor onze medewerkers, ze werken efficiënter en zijn productiever waardoor ze tijd hebben om betere klantrelaties op te bouwen. Het is een perfecte aanvulling op het CRM-systeem en we zijn zeer geïnteresseerd naar de invloed van relationship intelligence op hoe we in de toekomst met klanten interacteren.”

Verrijking klantbeeld

"Op basis van de relationship intelligence technologie van Hint kunnen onze klanten zich optimaal voorbereiden op het gesprek met de klant en hierdoor betere resultaten behalen. Het klantbeeld wordt automatisch verrijkt met relevante informatie, waardoor Sugar-gebruikers niet alleen beter geïnformeerd zijn, maar ook waardevolle tijd besparen", aldus Edwin Siebum, directeur van SugarCRM-partner BrixCRM.

Predictive analytics en machine learning

De komende producten in relationship intelligence zijn gebaseerd op predictive analytics en machine learning. Deze technieken doorzoeken grote hoeveelheden data op interessante patronen, prioriteren opportunity’s, signaleren problemen en doen slimme aanbevelingen voor de beste acties in klantinteracties en –processen. Hint is per direct beschikbaar voor Nederlandse klanten, is compatibel met Sugar 7.8 of een latere versie.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie