Naar inhoud

SuperOffice introduceert module voor vereenvoudiging offerteproces

Leverancier van crm-software SuperOffice lanceert tegelijkertijd met een nieuwe versie van hun cSuperOffice 7.5 en een module voor quote management waarmee verkopers op een nieuwe eenvoudige manier offertes kunnen opstellen en versturen. De crm-module kan als stand-alone oplossing functioneren en gekoppeld worden met verschillende erp-oplossingen. 

De Quote Management module moet verkopers veel tijd besparen bij het opstellen van offertes en het laten goedkeuren van voorstellen, omdat het volledig wordt opgenomen in het verkoopproces zoals dat in SuperOffice wordt aangepakt. De crm-oplossing maakt het mogelijk om producten en prijzen te selecteren, verwerkt kortingen en past automatisch gewijzigde bedragen aan. De module kan als stand-alone geïmplementeerd worden, zonder koppeling met een enterprise research planning (erp) oplossing. Volgens SuperOffice integreert de module naadloos met de eigen erp-oplossing. Het bedrijf werkt samen met partners en  gekwalificeerde partnerconnectors waardoor er daarnaast gekoppeld kan worden met de meeste Europese erp-systemen. Op dit moment zijn dat  Visma Business, Visma Global, Mamut, Microsoft Dynamics Navision, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics C5, Exact Online en e-conomic.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie