Naar inhoud

Thuisbezorgd.nl gaat bij ondernemingen op Schiphol bezorgen

Samen met samen met Amsterdam Airport Schiphol, Vermaat Groep en Burger King Foodgroup start Thuisbezorgd.nl een bezorgdienst voor bedrijven die gevestigd zijn op Schiphol-Noord, Schiphol-Zuid en in het Central Business District. Medewerkers uit kantoorgebouwen van bijvoorbeeld WTC Schiphol Airport, The Outlook en The Base kunnen voortaan via de website of app van de bezorgservice eten bestellen van één van de deelnemende restaurants op Schiphol Plaza. De bezorging via de eigen bezorgdienst ‘Scoober’ is net zoals in de rest van Nederland gratis.

Aan het programma op Schiphol Plaza doen Burger King, Per Tutti, Happy Seafood en Toko To Go mee. Thuisbezorgd.nl breidt binnenkort het aanbod snel uit naar meer restaurants. De bestellingen worden gratis bezorgd door een nieuw team van bezorgers. De bezorgdienst mikt op een bezorgtijd van minder dan een half uur. De deelnemende restaurants komen bovenop het al aanwezige aanbod van de organisatie.

Uitbreiding maaltijdbezorging

“Wij willen bekend staan om de ruime keuze, het gemak van bestellen de betrouwbaarheid”, vertelt Maurine Alma, chief marketing officer bij Thuisbezorgd.nl. “Hoewel in Nederland meer dan 7.500 restaurants bij ons aangesloten zijn en klanten praktisch overal vandaan heel gemakkelijk kunnen bestellen via onze website of app, was het aanbod voor werknemers op Schiphol nog beperkt. We zijn daarom heel blij dat dit bedrijvencentrum onze service van heeft gekozen om levering van lunch of avondeten bij de kantoren mogelijk te maken.”

Centrale ontmoetingsplek

“Naast een internationale luchthaven is Schiphol ook een belangrijke locatie voor werkend Nederland”, zegt André van den Berg, chief commercial officer bij Royal Schiphol Group. “Veel succesvolle organisaties hebben zich hier al gevestigd. Schiphol Plaza is voor 65.000 werknemers – zowel in de terminal als in het gebied – al jaren een centrale ontmoetingsplek met een gevarieerd aanbod aan horeca. Wij stellen ons ten doel om plekken te creëren waar mensen en bedrijven graag willen zijn. Daarom zijn wij ook erg enthousiast over deze samenwerking die de deelnemende restaurants van nog toegankelijker maakt voor werknemers van bedrijven binnen het bezorggebied.”

Uitbreiding eigen bezorgdienst

De maaltijdbezorgdienst is al langere tijd bezig het aantal steden waarin zij eigen bezorgers ter beschikking stelt uit te breiden. De eigen bezorgdienst is inmiddels beschikbaar in 6 Nederlandse steden en bezorgt onder andere voor Burger King, Five Guys, SLA en Burgermeester. De bestellingen worden gratis geleverd. Via moederbedrijf Takeaway.com is de dienst inmiddels beschikbaar in 32 Europese steden. De organisatie is te herkennen aan de oranje bezorgers op e-bikes. Alle bezorgers zijn in loondienst en volledig verzekerd.

De bezorgservice op Schiphol is elke dag beschikbaar van 12.00 tot 19:30 uur, zodat diegenen die overwerken ook van het aanbod gebruik kunnen maken.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie