Naar inhoud

Tijdsslot voorkomt wachtrij voor winkels en publieke ruimtes

In de strijd tegen het coronavirus heeft de Nederlandse regering maatregelen getroffen die verdere verspreiding van het virus dienen te voorkomen. Een belangrijk element is social distancing, een term die vertaald moet worden in anderhalve meter afstand houden van elkaar buitenshuis. Met name in supermarkten is dat een probleem, veelal door onwelwillende mensen. Hoewel de brancheorganisatie regels heeft opgesteld, lijkt het nog niet overal te lukken om de klanten gespreid de winkel te laten bezoeken.

Softwarebedrijf Jewel Labs lanceert per direct de nieuwe dienst timeslots.nl waarmee organisaties in staat worden gesteld om op gecontroleerde wijze mensen op gezette tijden binnen te laten en zo te grote drukte in de winkels en rijvorming buiten tegen te gaan. Dit is relevant voor alle winkels, supermarkten, parken, verzorgingstehuizen, musea en andere instellingen waar samenkomen.

Digitaal nummertje

Iedereen kan via de dienst online een evenement – laten – aanmaken waarvoor beperkt toegang verkregen kan worden, telkens binnen een afgebakende tijd. Door het trekken van een digitaal nummertje weten klanten vooraf waar ze aan toe zijn.

Ideaal in de huidige tijd waarin we door de coronacrisis gedwongen worden om ruime afstand te bewaren tot elkaar en met niet meer dan een kleine groep tegelijkertijd in een winkel mogen komen. De noodzaak voor een dergelijke oplossing is evident, want elke winkelier moet op de een of andere manier de stroom van zijn klandizie controleren. De oplossing beoogt hiervoor de perfecte en in zijn simpelheid ideale oplossing te bieden.

Zekerheid boodschappen

Door het bemachtigen van een plekje in de winkel ergens op dag, ontstaat er zekerheid over het kunnen doen van boodschappen, het repareren van de fiets of het versturen van postpakketten. Zeker voor hen die tot een risicogroep behoren, is dit een uitkomst om op een zo veilig mogelijke manier toch onderdeel van de maatschappij te kunnen blijven.

Als kaartverkoper heeft het Jewel Labs al meer dan tien jaar ervaring met schaarste, piekverkopen en time slots. Het bedrijf is marktleider voor de onafhankelijke bioscopen in Nederland en Vlaanderen en daarnaast bekend van het tweede kaartje gratis van Albert Heijn en de David Bowie-tentoonstelling van het Groninger Museum enkele jaren terug.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie