Naar inhoud

Twitter het online kanaal tijdens Webwinkel Vakdagen 2016

Meer dan 10.000 mensen hebben de Webwinkel Vakdagen 2016 bezocht, die op 20 en 21 januari in de Jaarbeurs in Utrecht zijn gehouden. Veel belangstelling was er voor de lezingen van Pim van der Feltz, directeur van Google Nederland, en Arno Lubrun, directeur van Facebook Benelux. Bezoekers van het evenement zijn gestimuleerd hun bevindingen te delen via de sociale media. Daarvoor was de hashtag #wwv16 aangemaakt. Twitter bleek het populairste online medium.

Onderwerpen

De meeste besproken onderwerpen waren 'webwinkelvakdagen', 'webwinkel' en 'shoptomorrow'.WWV16-1

Kanalen

Veruit de meeste berichten verschenen op Twitter (597), op grote achterstand gevolgd door Facebook (18).WWV16-2

Deze analyse is gemaakt door Meltwater, het media-intelligence-platform.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie