Naar inhoud

UC Group beoogt positie als kennispartner te verstevigen

Kennis is macht. Het is een aloud gezegde dat in het digitale tijdperk een nieuwe dimensie heeft gekregen. Want niet langer bewaren we onze bevindingen achter slot en grendel, maar we delen het met de rest van de wereld, bij voorkeur via het wereldwijde web. Wie nog de beschikking heeft over een Winkler Prins, weet dat deze algemene Nederlandstalige encyclopedie volledig achterhaald. In deze snelle digitale tijden maken we gebruik van gratis openbare bronnen. Die kunnen immers razendsnel geactualiseerd worden. Denk maar aan Wikipedia. Bij UC Group delen ze deze opvatting en handelen daar ook naar.

Kennispartner zijn voor de markt

Deze organisatie heeft onlangs een nieuwe website gelanceerd. Het jonge interim- en adviesbureau, bestaande uit een collectief van ondernemers, zet hiermee een stap in de verwezenlijking van één van haar doelstellingen. Namelijk kennispartner te zijn voor de markt. De organisatie is actief in de maak- en verplaatsindustrie en retail waar het zich richt op de domeinen operations en technology.

Kennisplatform van professionals

De nieuwe website van het bureau heeft als doel de markt te voorzien van kennis op verschillende vakgebieden. Deze kennis is afkomstig van de professionele ondernemers die zich bij de groep hebben aangesloten. De ondernemers delen, geheel volgens de filosofie van UC Group, de opgedane kennis en gebruiken deze in de ontwikkeling van whitepapers, blogs en innovatieve diensten.

Meer verdieping in diverse vakgebieden

Pascal van Beek, managing director van UC Group, zat aan de tekentafel van de nieuwe website: “Met deze website kunnen we onze kennis beter delen met de markt. We hebben de afgelopen jaren meer verdieping gezocht in vakgebieden zoals business intelligence, omnichannel en forecasting & planning. Door onze samenwerking creëren en co-creëren we nieuwe initiatieven en delen we kennis. De nieuwe website stelt ons beter in staat dit met de markt te delen.”

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie